maanantai 10. joulukuuta 2012

Messarifiilistelyä

Nyt on messarihulinat ohi ja tänäkin vuonna sinne oli lähdettävä fiilistelemään, joskin perinteistä poiketen en tänä vuonna viettänyt koko viikonloppua siellä, vain lauantaina kävin. Aamupäivän shoppailin, oli mukavan väljää kojuilla ja mä innostuin sitten vähän tuhlailemaan, mutta ensimmäistä kertaa ostin vaan tarpeellista tavaraa. Jo vuoden verran olen haaveillut Berran kevyemmästä musta-pinkistä treeniliivistä, nyt mulla sitten on sellainen <3 Berran kojulta ostin ruutunauhan, Golden Ringiltä kävin hakemassa pidemmän (pinkin, of course) ohuen noutajahihnan treenihihnaksi ja sorsakoiralle treenipalkaksi pienen sorsalelun :) muutaman pussin ankkanameja, aktivointipelin ja messaripossun kaveriksi messarilammas-lelun, siinä mun ostoslista kokonaisuudessaan. Jossain puolenpäivän aikaan siirryin seuraamaan tokon Pohjoismaiden mestaruuskisoja, joskin oli vähän tylsä yksin katsella kun ei voinut kommentoida suorituksia kenellekkään ja tunnelmakin oli niin paljon latteampi kuin edellisen kerran kun kisat Suomessa järjestettiin, kyllä sen huomasi, että hienoista suorituksista annettiin isommat aplodit, mutta siihen se jäi ja muiden maiden kisaajille oltiin aika nihkeitä antamaan aplodeja, vaikka sieltäkin nähtiin ihan hienoja suorituksia :o 

Toko-kehältä poistuessani vietinkin loppupäivän Tuulin kanssa, joka vapautui talkoohommistaan. Shoppailtiin, käytiin syömässä ja siirryttiin seuraamaan ryhmiä. Huomasi ehkä, että väsymys painoi vähän molempia, tuli taas sellasta juttua että.. :) Mutta hauskaa oli, niinkun aina kun seura on noin priimaa! <3

Messarista käteen jäi tuosta yhdestäkin päivästä mukavia muistoja, paljon tarpeellista tavaraa, tyhjä lompakko, iso tokoinnostus ja pentukuume!

1 kommentti:

  1. Mun täytyy haaveilla vielä vuosi musta-pinkistä treeniliivistä, mutta ensi vuonna toteutan kyllä mun haaveen! ;)

    VastaaPoista